5 Ağustos 2008 Salı

Deniz taksi sıkça sorulan sorular

İskeleler >>>

1. Deniz taksiye hangi iskelelerden binebilirim?
Deniz taksi, İDO’nun Şehir Hatları iskelelerinde hizmet vermektedir. Deniz taksiye binilebilecek iskeleler özel tabelalarla gösterilmiştir. Şu anda 27 adet iskeleden yolcu alınmakta ve bu iskelelere yolcu bırakılabilmektedir. İskele sayımızı artırma çalışmalarımız sürmektedir.

2. Yolcuyu istediği iskeleden alıp istediği iskeleye bırakabiliyor musunuz?
Deniz taksi, şu anda İDO Şehir Hatlarına bağlı 27 iskeleden hizmet vermektedir. Yolcularımızı istedikleri iskelelerden deniz taksiye binebilir ve istedikleri iskeleye gidebilirler. İskeleler arası uzaklık ve ücret bilgileri sitemizde yer almaktadır. Ücretler Sayfası

3. Şehir dışına hizmetiniz var mı?
Yalnızca İstanbul içerisinde, İDO Şehir Hatlarının 27 iskelesinde hizmet vermekteyiz.


Taksi İsteme >>>


4. Deniz taksiyi nasıl çağırırım?
Çağrı merkezimizi arayarak, adınızı, soyadınızı, bineceğiniz ve ineceğiniz iskeleleri belirterek taksi isteyebilirsiniz. Çağrı merkezimiz, bineceğiniz iskeleye en yakın boş taksiyi sizin için görevlendirir ve görev emrini taksinin bilgisayarına gönderir. Taksiye gönderilen görev emrinde herhangi bir karışıklığı önlemek için adınız ve soyadınız da yer alır.
Sizi almak için görevlendirilen taksinin numarası ve bu taksiye verilen işin numarası (iş No) size bildirilir. Görevlendirilen taksi, binmek istediğiniz iskelede sizi bekler. Sizi bekleyen taksiye binerken size söylenen İş No’yu kaptana söylemelisiniz.

5. Durakta boş deniz taksi gördüm; binmek istiyorum. Binebilir miyim?
Deniz taksiye binmek için çağrı merkezimizi arayarak taksi istemelisiniz. Deniz taksilerin coğrafi konumları ve durumları çağrı merkezimiz tarafından anlık olarak izlenmektedir. Çağrı merkezimizi aradığınızda binmek istediğiniz iskeleye en yakın olan boş taksi belirlenerek sizin için görevlendirilmektedir.

6. Tarih ve saat belirterek rezervasyon yaptırabiliyor muyum?
Şu anda kısıtlı sayıda deniz taksiyle hizmet verildiğinden rezervasyon yapılmamaktadır. Taşıt sayımız arttıkça rezervasyon yaptırma olanağınız da olacaktır.

7. Deniz taksiyi özel geziler ya da taşımalar için kiralama olanağımız var mı?
Şu anda kısıtlı sayıda deniz taksiyle hizmet verildiğinden gün içindeki taşıma istemlerine öncelik verilmektedir. Taksi sayımız arttığında özel gezi, özel servisler, abonelik gibi değişik hizmetlerimiz olacaktır.


Tarife >>>


8. Taşıma ücreti nasıl hesaplanır?
Taşıma ücreti, deniz taksiye bindiğiniz anda hesaplanmaya başlar. Ücret, deniz taksiden indiğiniz iskeleye dek kat edilen deniz mili dikkate alınarak hesaplanır. İskeleler arasında tahmini mesafeleri ve ücretleri gösteren gündüz ve gece tarifelerimiz sitemizde yayımlanmaktadır. Ücretler Sayfası

9. Gündüz ve gece tarifeleri arasındaki geçiş nasıl olur? Deniz taksiye bindiğimde gündüz tarifesi geçerliydi; ama gece 12.00‘den sonra indiğimi varsayarsak ödemede gündüz tarifesi mi, gece tarifesi mi geçerli olacak?
Deniz takside taşıma ücreti, deniz taksiye bindiğiniz saatteki tarife üzerinden hesaplanır. Sefer sırasında tarife değişikliği yapılmaz. Yolcu ekranında ücretlendirmenin yapıldığı tarife bilgisi görüntülenir.

10. Tarifenizdeki fiyatlar kişi başı fiyatlar mı? Birden fazla kişi bir araya gelerek bu hizmetten yararlanabilir miyiz?
Tarifelerimizdeki fiyatlarımız kişi başı fiyatlar değildir. Deniz taksiler 10 kişiliktir; birden çok kişi deniz taksinin kat ettiği mile göre ölçülen taşıma ücretini ödeyerek deniz taksiden yararlanabilir.


Ödeme >>>


11. Ödemeyi nasıl yapabilirim?
Ödemelerinizi kredi kartıyla ya da nakit olarak yapabilirsiniz. Yapılan ödeme sonunda yazarkasa fişi verilmektedir.

12. Sea-Miles puanlarımı kullanabiliyor muyum?
Başlangıçta Sea-Miles puanları geçerli olmayacaktır; bu konudaki çalışmalarımız sürmektedir.


Hizmetlerimiz >>>


13. Hangi saatler arasında hizmet veriyorsunuz?
Deniz taksi 7/24 hizmet vermektedir.

14. Taşıtın kaza geçirmesi ya da batma tehlikesi anında benim güvenliğimi sağlayacak ne gibi donanımlarınız var?
Taşıtlarımız, batmayı önleyen malzemeden üretilmiştir. Tüm koltuklarımızın altında can simitleri yer almaktadır. Taşıtta yangın söndürme cihazları, acil durumları saptamakta yararlanılacak kameralar ve elektronik araçlar vardır.
Deniz taksilerimiz, müşterilerimizin memnuniyeti, emniyeti ve güvenliği için her türlü teknolojik, modern donanım ve altyapıya sahiptir. Acil durumlarda bakım merkezi ve emniyet güçleriyle otomatik iletişim kurulmaktadır.

15. Yolcu olarak deniz taksiyi kullandığımda sigorta anlamında herhangi bir güvencem var mı?
Evet. Deniz taksiye binen tüm yolcularımız uluslararası geçerliliği olan sigorta hizmetlerinden yararlanmaktadır.

16. Taksilerde, engelli ve yaşlıların güvenli bir şekilde binip inebilmelerini ve hareket etmelerini sağlayacak düzenlemeler var mı?
Taşıtlarda, engelli, yaşlı ve çocuklar için güvenli bir şekilde inip binmeyi sağlayan platformumuz vardır.

17. Araca binen yabancılar için kaptanın yabancı dil bilgisi var mı?
Görev yapan kaptanlarımız İngilizce bilmektedirler.

18. Hizmetlerinizden memnun kalmadığımda nereye ve nasıl şikâyette bulunabilirim?
Şikayet ve dileklerinizi, 4444436 numaralı çağrı merkezimizi arayarak ve info@deniztaksi.com.tr adresimizden bize bildirebilirsiniz.

19. Araçlarınızda hostes bulunuyor mu?
Deniz taksilerimizde, yolcularımıza yardımcı olacak yeterli eğitim ve bilgiye sahip yardımcı personelimiz bulunmaktadır.

20. İskelelerinizde bekleme yapılabilecek bir alan var mı?
İDO Şehir Hatları iskelelerinde yolcularımız için bekleme alanı yer almaktadır.

Hiç yorum yok: